Waar ben je naar op zoek?

"De lijntjes zijn kort en we kunnen met elkaar lachen"

Francisca Boertjes, managementsecretaresse

Francisca Boertjes

Managementsecretaresse

"De lijntjes zijn kort en we kunnen met elkaar lachen"

Francisca Boertjes, managementsecretaresse

Francisca Boertjes

Managementsecretaresse

Francisca Boertjes is managementsecretaresse bij Adrz. In deze functie ondersteunt zij de afdelingen Techniek & Vastgoed, Facilitaire Services, ICT, Medische Instrumentale Dienst en Capaciteitsmanagement. “De zorg is een leuke en interessante omgeving om in te werken.”

Uitdagend werk

“Voor ik bij Adrz begon, werkte ik als managementassistente bij verschillende commerciële organisaties. Omdat mijn laatste werklocatie verhuisde naar buiten de provincie, ging ik op zoek naar een baan dichter bij huis. Uiteindelijk kwam ik terecht in de gehandicaptenzorg, waar ik ontdekte dat de zorg een leuke en interessante omgeving is om in te werken. En toen kwam de functie van managementsecretaresse bij Adrz op mijn pad. Een heel diverse baan waarbij je echt de spin in het web bent.

Veel contact

Ik heb met veel mensen contact, zowel binnen het ziekenhuis als daarbuiten. De ene keer plan ik afspraken voor een manager in, de andere keer bereid ik een overleg voor en notuleer ik. Maar ik doe ook administratief werk, zoals het aanvragen en verlengen van IZU-passen – dat zijn speciale passen voor zorgmedewerkers die werken met patiëntgegevens. Ook lees en corrigeer ik waar nodig managementrapporten. Of ik bestel een bloemetje voor het jubileum van een collega.

Ik heb een heel diverse baan en voel me echt de spin in het web

Leuke collega’s

Ik heb leuke collega’s op het managementsecretariaat. We kunnen altijd bij elkaar terecht voor hulp of een kletspraatje. Ook de samenwerking met mijn managers is heel prettig. De lijntjes zijn kort en we kunnen met elkaar lachen. Met de artsen heb ik iets minder contact, maar er zijn regelmatig overleggen te plannen waarbij ook artsen aansluiten. Deze overleggen zijn wat lastiger in te plannen, omdat de werktijden of beschikbaarheid van artsen regelmatig afwijken van de standaard kantoortijden. Maar dan kun je altijd even een berichtje sturen of bellen, en dan lukt het ook weer. Communicatie is heel belangrijk.

Nieuwe dingen leren

In de Zeeuwse zorg staat nog veel te gebeuren. Digitalisering is bijvoorbeeld een actueel onderwerp, net als samenwerking met andere zorgorganisaties. Ik draag hier graag mijn steentje aan bij. Iedere dag probeer ik iets nieuws te leren, zoals de betekenis van een medische term of ik maak kennis met een collega van een heel andere afdeling.”

Jouw vacature niet kunnen vinden?

Maak een jobalert aan en ontvang de nieuwste vacatures per e-mail.